Jun 27, 2015

Ernnie masuk konti KedahFM

[Throwback]

23 June 2015





Last week was a nerve-wrecking day. I gave a 30 minutes talk regarding major pests and diseases on Kedah FM. Beside me is Kak CheDah the DJ for that segment (Khidmat Bakti). Hilarious when you listened to your own voice. Skema kot! Haha!

Thanks to my bosses Pn. Nana and Tn. Hj. Kamarudin for giving me this opportunity although I'm kinda hesitate at first. Somehow it shows that you guys does believe in me. Mana taknya, dari pagi tu Ernnie macam taknak cakap sangat dengan colleague lain and tangan sejuk sebab gemetar.  

Lepas dari airing tu baru lah boleh tersenyum semua. Tapi nak masuk pejabat pulak segan. Tapi Alhamdulillah the responds were quite good. Semua cakap okay. Bila beritahu kawan-kawan dekat Whatapps, ada yang macam

"woi, Kay-Ell gila ko. acane petani kat sana nak paham??"

" Skema kot. Ko bace script eh Ernnie?"

yang paling best, "Alaaahai, cutenye suara. Tipu tu bukan Ernnie yang sebenar tu" Bahaha.

I love all my friend honesty-and-too-straightforward-comments. InsyaAllah nanti improve lagi eh. HAHAHA.  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...