Sep 5, 2014

The Bidadari Konvensyen at PICC

Alhamdulillah for such oppotunity. 

Honestly at first Ernnie tak nak pergi pun. I'm not really sure why. Or maybe at that time baru je attended NAK course. So fikir macam tak perlu lah. Sampailah satu hari, a popular vlogger, Aisyah Syakirah buat satu contest and the prize would be to win the ticket for the convention. 

Try la masuk that contest, end up tak menang pun. In that case I need to publicize my instagram account. Thus, this I was approached in insta by this sweet girl named Hanis. 

"Awak nak beli tak ticket The Bidadari? RM100. Saya tak dapat attend". Fikir punya fikir, I'm like why not. So dah terbeli. Pergi pun lewat. (I missed 40 minutes of Prof. Muhaya's slot). Memang tak tahu pun tentatif semua. Msuk dengan I-do-not-know-what-to-expect. 

Barisan speakers yang memang mantop-mantop. Let me make a list 

1. Prof. Muhaya
2. Dr. Harlina Siraj
3. Dr. Rubiah Hamzah
4. Ustazah Sh. Hayati
5. Ustazah Isfadiah Mohd Dusuki
6. Ustazah Fatimah Syarha
7. Dr. Nik Salida
8. Ustadha Anne Dijk
9. Ustazah Zawiah Hasan
10. Dr. Isam Rajab
11. Celebrities (Ummi Nazira, Fara Fauzana, Mizz Nina, Natasha Hudson)
12. Dr. Muhammad Salah

And two beautiful Mc(s) Kak Dina AlMashor and Syarifah Sofea.















paling best dapat jumpa my sayang, Safwanah Azmi and her daughter Khaulah. Lama sangat dah tak jumpa. Rindu, rindu rindu. and plus got to met the ever popular vlogger Aisyah Syakirah. She's very humble. Sampai sekarang keep on contacting each other thru instagram. 

In short, it was a full weekend. Alhamdulillah for this opportunity. Love it. Sekarang tengah excited untuk the next one talk by Syeikh Yahya Ibrahim. 

That would be my favourite talk kot. teehee :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...