Jul 31, 2013

Back for Good punya cerita. Makan salam peluk cium, Bye bye.

Entry ni berkaitan dengan mode perasan. Sila abaikan kalau rasa loya. 

Lepas dari Hari Graduasi, Ernnie dengan kawan yang lain ada mendapat jemputan-jemputan dari hadek-hadek mahupun kakak. Jemputan dari sebelum start puasa sehinggalah dalam bulan Ramadhan. Alhamdulillah rezeki sedikit murah. Kadang-kadang tertanya juga, Ernnie ni deserved tak untuk dapat rezeki sebanyak ni. 

Meh nak recall : 

- Jemputan makan-makan dari Kak Masitah (kakak bulatan gembira Ernnie dan Ras)
- Farewell gathering Ashabul Brisbane.
- Jemputan Berbuka puasa di rumah Sherryn dan John
- Jemputan Berbuka di rumah Ustazah Asma'
- Lepak makan last dengan hadek2 yang cool lagi awesome.
- Makan-makan selepas Halaqah pertama dengan Ustazah Asma'

Alhamdulillah,  setiap hari ada je rezeki yang turun. Terima kasih pada yang menganjur, yang menginvite, yang memasak. Rasa macam takmau balik Malaysia. To be honest, Ernnie terdidik menjadi manusia yang lebih baik dan faham tujuan hidup adalah apabila Ernnie di Australia. Lebih baik itu bukan totally perfect, tapi sedikit berbeza dari segi pemikiran, dan didikan hati. Tapi saya masih Ernnie yang orang kenal. Masih banyak cakap :). 





Dan terima kasih pada yang datang menghantar Ernnie, Kak Ras and Kak Alia balik. Penat korang. Esoknye dah la ada class. Drive lagi nak ke airport. Semoga Allah memberi keberkatan, kecukupan dan kelapangan masa buat setiap sorang dari korang :). 


Dan untuk Hasanah dan Nadzirah yang beria-ria datang ke KLIA untuk berjumpa dengan Ernnie. Awww terharu uolls~ . Although korang berdua ada hidden agenda. Lulz. 


Terima kasih semua! Nampak clichē tapi.. 

JASAMU DIKENANG.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...