Jul 29, 2013

Hari Jubah Saya.

18 July 2013

Alhamdulillah. Masa yang ditunggu-tunggu untuk semua pelajar yang belajar. Setelah menjadi pemenang dalam acara lari pecut sang sperma2, kita sudah dinobatkan juara. Kali ini berlainan. Batang tubuh ini akan memakai Jubah untuk hari graduasinya. 

Di malam hari sebelumnya Ernnie tak boleh tidur. Rasa nervous satu badan. Bagi Ernnie (mungkin tidak pada semua), hari yang Ernnie tunggu-tunggu adalah hari graduasi. Itu yang tak selesa satu badan tu. 

Tambah pula, kalau grad di sini, mana ada rehearsal seminggu sebelum. Semua kene buat at that moment. Memang nasihat kawan2 supaya jangan jatuh time ambil scroll itu terpahat dalam kepala.

Alhamdulillah, parents Ernnie pun turut sama hadir di majlis graduasi. Rasa penat lelah mereka terbalas. Majlis berlangsung dalam tempoh sejam setengah. From 2pm until 3:30pm. Paling tak sangka, ramai adik2 junior yang datang. Alhamdulillah, bila teringat balik, memang sangat berterima kasih dekat semua yang datang. Although ada yang datang untuk orang lain :P. 

Like I've said in my facebook, I wanna thanks Allah for His Blessings, my parents, juniors, seniours, friends, bestfriends, sisters, brothers whom I know in gatherings, camps sort of ; Who knows me, my sponsor (MARA), relatives, teachers, lecturers, ustaz, ustazah, every single one of you. You guys are part of my journey. Thanks a lot. 
Let's pray for everyone's success. In both dunia and hereafter. 

One step to a better future, InsyaAllah



























                                               



* Oh, ade yang tanya, mane Ernnie beli that Baju yg ernnie pakai for my graduation day. It's a Vintage Jannah Dress from www.love-to-dress.com . You can buy it online dekat lovesora.com.au (in Australia) or fashionvalet (Malaysia). I think both online shops got free shipping. :) *



2 comments:

bobo ramli said...

ernnieeee!!u look so pretty!
jealousnya grad cantik cantik tskskkk

Ernnie Omar said...

Boo, toksey risau lah. Nanti ko dah nak grad for the 2nd time. Pakai cantik2 la. tapi orang cantik macam boo, pakai ape pun lawa :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...