Feb 28, 2012

Entahlah.

Kadang- kadang saya berdoa yang Allah tak memberi ilham dekat sesiapa untuk bertanya pasal soalan yang sukar untuk saya jawab... Saya juga manusia biasa yang cuba nak tersenyum gembira. Tapi bila ditanya pasal certain things yang susah nak dijawab, senyum bertukar.

Okay, saya belajar pasal konsep takwa, sabar, qada dan qadar tapi sebagai insan hina yang dilahirkan berperasaan, Can you please tell me how am I going to avoid that sadness. Tipu kalau tak rasa apa-apa.. Tipu tipu tipu. Takkan pernah nak salahkan mana2 pihak jika bertanya sebab mereka tak tahu.. Menyalahkan diri sendiri sebab saya takde jwapan nak kasi.. Tapi Alhamdulillah, kekuatan saya masih sepenuhnya kepada Allah dan ibu bapa and some of my friends. When i think of those, senyum itu kembali ;D

- sesungguhnya rezeki itu datang tanpa disangka-sangka untuk orang yang bertaqwa..
- kene berdoa dan berusaha jadi muslimah yang bertaqwa dulu :))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...