Jan 7, 2014

FLY HIGH 2014 YANG SERONOK!

Masa : 27-30 December 2013
Lokasi : INTEC Shah Alam. 

Best sangat dari kaca mata manusia yang baru first time join. Ernnie lah orangnya. Memang takde any expectation at first sebab risau jugak since Ernnie ni kekok kalau jadi AJK/Fasi untuk sesebuah program. So selalunya takkan jadi pape pun untuk any program previously. 

Okay whatever Ernnie, bukan nak cerita pasal hang. Tapi program yang awesome amat ni. 


So gambar ni merupakan barisan peserta dengan AJK/Fasi sekali. Ramai jugak yang dah balik time ni sebab parents dah tunggu rasanya. 

Sila cari mana Ernnie? (Okay tak perlu..)


Ni board of excitement namanya. Ernnie yang bagi nama ni secara random ya. Memang kelakar sebab ada komen tu adalah balasan untuk komen yang sebelumnya. Ada sorang tu tulis beliau nak kahwin dengan orang Kiwi. Haaa, kau mampu? 


Dengan Atikah Hanis. Dia ni AJK tapi nampak macam peserta je. Suka panggil nama penuh dia. Orang lain panggil Hanis or Atikah. Tapi Ernnie panggil Atikah Hanis straight. :) 


Dengan Sally Melly yang best!. Noticed kiteorang pakai tudung yang sama? Haha. Nasib tempat tinggal perempuan jauh sikit dari dewan. Kalau tak Kak Ernnie dah pi tukar dah tudung tu. *evil sangat, tapi takkan lah nak buat kan* 

Adalah lagi gambar-gambar yang berjaya Ernnie tangkap dengan handphone ni. Basically dalam tu Ernnie adalah sedikit tua berbanding yang lain. Sikit je tak banyak pun. 

Okay kenapa kene bagitau? Takde point pun senanye. :) 




Dengan Aidah. Aidah mai tapi tak sampai habis sebab Aidah sekarang tengah intern. All the best my dear Aidah. Dia tipu Ernnie. Waktu jumpa beriya panggil Kak Ernnie. Ghupanya baru tau yang Aidah ni sama umur. Cis! 


Okay. Kan Ernnie cakap Ernnie tak tau nak expect apa pasal Fly High ni. Bila dah experience sendiri, kenal dengan adik-adik yang awesome and cool lagi bergayanya, adik-adik yang nak fly yang sangat sporting. Dengan semua yang bagi 120% for this event, memang rasa Ya Allah, bestnya Fly High program ni. Tak cakap lagi pasal bestnya para penceramah yang diundang, antaranya, Prof Hamdi, Ustaz Affuan, Brother ShahKirit, Mat Luthfi dll yang memang perghhhh!.  Rugi Ernnie, tak pernah join Fly High sebelum-sebelum ni. 

So mana-mana adik yang akan fly next- next year ke Aussie/NZ, kalau ada Fly High program nanti, jangan lupa. Cepat-cepat daftar. Ambil peluang. 

Mesti ramai yang cakap, "ala google je persediaan nak pergi oversea, mesti jumpa". 

Ernnie agree. Sheikh Google kan tau semuanya. Tapi baca dari internet je tak cukup. Meh jumpa kakak-kakak dan abang-abang yang memang pernah belajar kat sana. Dengar sendiri dari mulut depa. Mesti ilmu di dada tu lagi umphh. (Tudia aishh Ernnie ni pulun). ^^

Akhir kata [in this case type la kot],

Don't just jump, Let's FLY HIGH. (fuuuuuuuuuuuuuu. Bunyi terbang)


^^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...